verifikimiifakteve.mksitemap
verifikimiifakteve.mksitemap

Anketa e re IRI: Një mashtrim!

on 4 - 09 - 2015       
Këtë postim mund ta lexoni edhe në: Maqedonisht

[Recension: Ekskluzive: Anketa më e re e IRI-t]

Teksti të cilin po recensojmë është rasti me të cilin dëshmohet më së miri se sa bllof del një media e cila boton informacione të pavërteta.

download (2)Linku deri te artikulli origjinal: Ekskluzive: Anketa më e re e IRI-t

Data dhe koha e publikimit: 01.09.2015

Data e recensionit: 03.09.2015

Recensent: Xhenis Sulimani

Shumë portale nxituan të botojnë tekstin për anketën e re të IRI-t, dhe po aq më pas botuan përgënjeshtrimin se lajmi nuk është i saktë. Në gazetari manipulimi i vetëdijshëm me opinionin është krimi më i madh ndaj profesionit. Kur kjo del dhe në publik, kredibiliteti është i shkatërruar.

Produkti gazetaresk që po e recensojmë ka paraqitur tabelën për rejtingun e subjekteve politike nga Anketa më e re e Institutit Ndërkombëtar Republikan IRI, për rejtingun e subjekteve politike në Maqedoni, edhe pse kjo anketë nuk është realizuar asnjëherë.

“Nga tabela mund të vërehet rënie drastike e partisë shqiptare në pushtet, e cila në anketën e fundit interne të IRI-t të publikuar në qershor kishte rejting prej 7 % respektivisht tani ka rënë në 4.3%, që është shumë më pak se gjysma. PDSH po në anketën e qershorit gëzonte përkrahjen e 3% ndërsa tani rejtingu i saj ka shënuar rënie gjithashtu drastike dhe tani ai është vetëm 1.1%.”

IRI ka demantuar lajmin se së fundmi kanë bërë një anketë të tillë. Ata e quajtën spekulim informacionin e fundit se IRI ka dalur me rezultate të reja për rejtingun e subjekteve politike.

“Lidhur me pyetjen për anketën e fundit nga Instituti Ndërkombëtar Republikan (IRI) në Maqedoni, unë do të doja të ju informoj se hulumtimi i fundit i opinionit publik në Maqedoni, IRI e ka kryer në periudhën prej 6 deri 15 qershor të 2015 dhe është publikuar edhe në faqen e internetit.”

Demanti ka vërtetuar se lajmi që po e recensojmë është gënjeshtër dhe me të drejtë supozimi është se ka pasur për qellim manipulimin e opinionit.

Sipas kodit etik gazetaresk, përgjegjësia morale për pasaktësinë e informacionit bie mbi gazetarin. Në raste të tilla është e rëndësishme që ai vetë të ndikojë dhe të sigurojë publikimin e demantit, korrigjimit ose përgjigjes në medien ku informacioni është publikuar, autori i të cilit është ai. Ndonëse besueshmëria është lëkundur rëndë.


Ky recension është përgatitur nga kuadër të Projektit të USAID-it për përforcimin e mediumeve në Maqedoni – Komponenta Shërbimi për verifikimin e fakteve nga mediumet, që implementohet nga fondacioni Metamorfozis.. Ky recension është mundësuar me përkrahjen e Agjencisë amerikane për zhvillim ndërkombëtar (USAID). Përmbajtja e analizës është përgjegjësi e autorit dhe nuk i paraqet qëndrimet e fondacionit Metamorfozis, USAID-it ose të qeverisë së SHBA-ve. Për më tepër informata për punën e USAID-it në Maqedoni, ju lutemi vizitoni ueb-faqen e USAID-it: (http://macedonia.usaid.gov) dhe faqen e USAID-it në Facebook: (www.facebook.com/USAIDMacedonia).

INFOGRAFIKU

infoVistinitostVËRTETËSIA

nuk ka fakte

pohimet jo të sakta

deklarata jo të vërteta

infoVistinitostBURIMET E INFORMATAVE

nuk ka burime të evidentuara

jorelevante

1 burim

infoVistinitostPËRMABJTËSIA

informata të fshehura

infoVistinitostANSHMËRIA

lajm i demantuar

ka shtrembërim të së vërtetës (spin)

informata të rrejshme

mban anën e një pale

anshmëri politike

infoVistinitostKOMENTIMI

nuk ka elemente të komentimit

infoVistinitostPLAGJIATURA

nuk mund të përcaktohet

nuk është theksuar autori

infoVistinitostKUALITETI I TITULLIT

dezinformon

jokreativ

senzacionalist

adekuat

tendencioz

infoVistinitostFOTOGRAFIA

ka

adekuate

as manipulon as informon - është vënë vetëm si ilustrim

nuk është theksuar autori (burimi)

infoVistinitostGJUHA E URREJTJES

nuk ka gjuhë ofenduese

nuk ka gjuhë të urrejtjes

nuk nxit për përdorimin e dhunës

nuk diskriminon

infoVistinitostI PËRSHTATUR PËR UEB

i lexueshëm

nuk aplikohet

nuk ka linke kontekstuale

i parregulluar në aspekt stilistik

i palidhur me tag-e

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Abonohuni për lajmet më të reja