Çdo koment në rrjete sociale nuk është relevant për lajm
Published in Recensione
on 14 - 07 - 2016 Author: Xhenis Sulimani[Recension: Analisti dibran provokon rëndë shqiptarët e Shkupit, Tetovës dhe Kumanovës, lavdëron Ahmetin!]
Produkti gazetaresk humb në profesionalizëm nëse një deklarate që citohet i jepet kahje ashtu si do gazetari, duke devijuar mesazhin e deklaratës së personit, i cili citohet.
Linku deri te artikulli origjinal: “Analisti dibran provokon rëndë shqiptarët e Shkupit, Tetovës dhe Kumanovës, lavdëron Ahmetin!”
Data dhe koha e publikimit: 11.07.2016
Data e recensionit: 14.07.2016
Recensues: Xhenis Sulimani
Teksti që po e recensojmë, nuk jep asnjë vlerë informacioni, përveçse tenton që të interpretojë një deklarate subjektive dhe ta drejtojë përmbajten ku do vetë. Këtë më mirë e dëshmon komenti në tekst mbi citatin e të apostrofuarit Artin Spahiu, e që është më i gjatë se vetë komenti i cituar.
“Analisti nga Dibra, Artin Spahiu, i njohur për atë që me një rresht të shkruar thurr së paku dy lëvdata për BDI-në, ka provokuar rëndë shqiptarët e Shkupit, Kumanovës dhe Tetovës. Ai e ka quajtur “lider të vizionit” kryetarin e BDI-së Ali Ahmeti edhe pse gjatë pjesëmarrjes së BDI-së dhe Ahmetit në koalicionin qeveritar me VMRO-DPMNE-në, në Shkup ndodhi vrasja e Harun Aliut me shokë dhe rasti “Monstra”, në Kumanovë ndodhi tradhtia e 9 dhe 10 majit dhe vrajsa e Komandat Shqiponjës (kuanovarët sot e kësaj dite nuk e pranojnë Ahmetin në qytetin e tyre), kurse në Tetovë ndodhi “Jugohromi”, deponia dhe shumë dëme tjera.”
Personi që citohet në tekst është kuadër partiak dhe në kontekst të këtillë është e pritur që të thurrë lavde për liderin, edhe atëherë kur ka dështuar. Kështu që, nuk përbën lajm një koment i një personi partiakisht i ngjyrosur. Ndryshe, Facebook-u në këtë drejtim nuk mund të merret në tërësi si burim relevant për një produkt gazetaresk, aq më pak kur komenti nuk ka të bëjë me interesin e përgjithshëm.
Tendenca që një koment i këtillë të bëhet lajm krijon përshtypjen se qëllimi i tekstit ka qenë të atakohet personi, e jo të informohet publiku.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
ka fakte
nuk mund të përcaktohet saktësia e pohimeve
nuk mund të përcaktohet vërtetësia e deklaratave
SOURCES OF INFORMATION
jorelevante,
1 burim
një palë
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
nuk ka informata të fshehura
BIAS
nuk mund të përcaktohet
ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
nuk mund të përcaktohet
është i njëanshëm
anshmëri politike
COMMENTING
ka elemente të komentimit
të integruara me faktet
PLAGIARISM
vepër origjinale
nuk është theksuar autori
TITLE QUALITY
nuk informon
jokreativ
senzacionalist
joadekuat
tendencioz
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
as manipulon as informon - është vënë vetëm si ilustrim
është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
i lexueshëm
nuk aplikohet
nuk ka linke kontekstuale
i parregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e