Do të befasoheni sa i thjeshtë është ky tekst
Published in Recensione
on 22 - 06 - 2016 Author: Зоран Бојаровски[Recension: Do të befasoheni – ja çka shohin më shumë maqedonasit në Youtube]
Duket e pabesueshme se duhet të shkruajmë një recension për shkak të mosnjohjes elementare të rregullave të gazetarisë në masë aq të madhe në një tekst gazetaresk.
Artikulli është inspiruar nga një vegël e re në video-kanalin Youtube, Trending, e cila ofron pasqyrë të videove më të shikuara në një vend. Ja fjalia nga teksti që e sqaron konceptin e Youtube-it:
Ai mundëson që njerëzit me ide dhe video-klipe kreative të nënshkruajnë marrëveshje dhe puna e tyre të paguhet sipas numrit të shikimeve.
Me të vërtetë shumë gabime drejtshkrimore, sintaksore dhe logjike në vetëm një fjali (në tekstin origjinal në maqedonisht, v.p.)
Kjo tregon se deri në çfarë shkalle ka dështuar i gjithë sistemi i verifikimit që është obligim elementar i strukturës redaktuese. Duke filluar nga gazetari, pastaj lektori, e deri te redaktori…
Linku deri te artikulli origjinal: Do të befasoheni – ja çka shohin më shumë maqedonasit në Youtube
Data dhe koha e publikimit: 20.06.2016 – 15:16
Data e recensionit: 22.06.2016
Recensues: Zоran Bojarovski
SHUMË GABIME
Dhe kjo nuk është e tëra. Lexojeni edhe këtë citim nga kjo përmbajtje mediatike:
Mu për shkak të numrit të madh të njerëzve, e para së gjithash yjet e muzikës i mbrojnë të drejtat e këngëve dhe spoteve të tyre të cilat tani ekskluzivisht publikohen në kanalet e tyre në Youtube ose në kanalet e shtëpive botuese, në mënyrë që shikimet të mblidhen në një vend.
“…që shikimet të mblidhen në një vend…”. E pabesueshme!!!
Çka është shumë, shumë është! Edhe atë ofenduese për profesionin dhe për lexuesit.
Edhe neni 16 i Kоdit të gazetarëve e ka parashikuar këtë dhe ka paralajmëruar në fjalinë e parë:
Gazetari do ta ruajë prestigjin dhe dinjitetin e profesionit të tij…
Pikërisht ashtu, dinjiteti i profesionit ruhet edhe me informimin elementar për rregullat e gazetarisë. Edhe atë duke qenë shembull për kolegët e tjerë dhe për publikun mediatik.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
ka fakte
pohime të sakta
deklarata të vërteta
SOURCES OF INFORMATION
ka burime të evidentuara
zyrtare
relevante
1 burim
një palë
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
nuk ka informata të fshehura
BIAS
plotësisht e paraqet të vërtetën
nuk ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
nuk mund të përcaktohet
jo
COMMENTING
nuk ka elemente të komentimit
të ndara nga faktet
PLAGIARISM
vepër origjinale
nuk është theksuar autori
TITLE QUALITY
nuk informon
jokreativ
josenzancionalist
adekuat
i qartë
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
as manipulon as informon - është vënë vetëm si ilustrim
nuk është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
nuk ka gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
mesatarisht i lexueshëm
nuk ka elemente multimediale
nuk ka linke kontekstuale
i parregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e