Lajmi nuk zëvendësohet me propagandë për hir të ministrit
Published in Recensione
on 2 - 06 - 2016 Author: Xhenis Sulimani
[Recension: Ministri Ameti u ngjit maleve]
Politikanët meritojnë të promovohen apo kritikohen për veprat që kanë bërë, për përgjegjësitë dhe detyrimet që i kanë marrë ndaj qytetarëve. Informacionet e këtilla mund të jenë lajme me relevancë dhe peshë. Tentimi që politikanët të promovohen duke bërë produkte gazetareske për atë se si e kalojnë kohën e lirë nuk përbën lajm relevant. Për një klikim plus, shumë prej portaleve nuk ngurrojnë të bëjnë “lajme” për çdo postim në facebook të ndonjë politikani, apo për ndonjë piknik të politikanëve.
Linku deri te artikulli origjinal: “Ministri Ameti u ngjit maleve”
Data dhe koha e publikimit: 30.05.2016
Data e recensionit: 1.06.2016
Recensues: Xhenis Sulimani
Teksti që po e recensojmë është shembull për fenomenin e sipërpërmendur. Këtu nuk kemi lajm, kemi citim të një postimi në rrjetin social Facebook nga ministri i ambientit jetësor, Bashkim Ameti. Ky i fundit nuk ka postuar ndonjë lajm apo informacion për ndonjë projekt apo aksion kundër ndotjes ose për mbrojtje të ambientit, që do të përbënte lajm dhe do të ishte në interes të publikut, por ka thurur vargje për pasuritë natyrore.
“Ministri i Ambientit Jetësor dhe Bashkim Ameti dje ju bashkangjit Shoqatës së Bjeshkatarëve- Shkup gjatë ngjitjes në malin Kitka. Ministri Ameti shkruan në rrjetit e tij social Facebook se pasuritë natyrore duhet që t’i ruajmë dhe kultivojmë, sepse varet nga të gjithë nese do të kemi ose jo natyrën që ne kërkojmë.”
Në tekst përmendet shkurt vetëm se Ameti i është bashkëngjitur Shoqatës së Bjeshkatarëve – Shkup gjatë ngjitjes në malin Kitka. Këtu do të duhej të zgjerohej informacioni. Nuk ka detaje mbi Shoqatën e Bjeshkatarëve – Shkup, e as mbi aktivitetin e organizuar.
Në formën si është plasuar, teksti përbën promovim klasik të një politikani, por jo në mënyrë adekuate, e as në momentin dhe mënyrën e duhur. Kështu si është transmetuar, produkti përbën propagandë klasike. Ndërkaq, dihet se media duhet të jetë e distancuar nga autoritetet partiake apo të çfarëdo subjekti tjetër.
Kodi etik gazetaresk na kujton se propaganda për ndonjë parti politike ose politikan nuk ka asgjë të përbashkët me profesionin e gazetarit.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
ka fakte
pohime të sakta
deklarata të vërteta
SOURCES OF INFORMATION
ka burime të evidentuara
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
:
BIAS
:
nuk ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
nuk ka informata të rrejshme
mban anën e një pale
anshmëri politike
COMMENTING
nuk ka elemente të komentimit
PLAGIARISM
vepër origjinale
nuk është theksuar autori
TITLE QUALITY
informon
adekuat
i qartë
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
informon
nuk është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
nuk ka gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
i lexueshëm
nuk aplikohet
nuk ka linke kontekstuale
i parregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e