Propaganda nuk përbën gazetari
Published in Recensione
on 18 - 09 - 2015 Author: Adrian Kerimi[Recension: Ali Ahmeti pritet tamam si komandant]
Propaganda është dëmi më i rëndë që dëmton më së shumti gazetarinë profesionale. Tentimi që përmes shkrimeve gazetareske të arrihet deri tek marketingu politik nuk përputhet me standardet profesionale.
Në pamjet që ua ofron Aktuale.mk shihet sesi lideri i BDI-së Ali Ahmeti pritet nga një numër i madh i banorëve në komunën e Likovës ku mori pjesë në hapjen e sallës në këtë vendbanim shqiptar.
Linku deri te artikulli origjinal: Recension: Ali Ahmeti pritet tamam si komandant
Data dhe koha e publikimit: 16.09.2015
Data e recensionit: 17.09.2015
Recensues: Adrian Kerimi
Kur lexojmë këtë tekst, në fillim krijojmë përshtypjen se ai është korrekt. Kishte interes publik për ngjarjen që raportohet, sidomos pas zhvillimeve të fundit politike. Por autori i bën “autogol” artikullit të tij (vetvetes), kur paragrafin e dytë e fillon me: “Si duket kjo pjesëmarrje masive e qytetarëve rezulton sa herë që i pari i BDI-së shfaqet në evenimente të këtillë”. Fjalia e tillë lexohet si mbështetëse për kreun e BDI-së, çka gazetarit nuk i lejohet. Raportimi do të ishte korrekt nëse bazohej në shifrat e pjesëmarrësve. Nëse gazetari njoftonte se sa ishte numri i pjesëmarrësve atëherë publiku vetë do të sillte përfundimet.
Si duket kjo pjesëmarrje masive e qytetarëve rezulton sa herë që i pari i BDI-së shfaqet në evenimente të këtillë. I tillë ishte rasti ditë më parë edhe në një projekt tjetër të komunës së Bogovinës, njofton Aktuale.mk.
Teksti do të duhej të kishte më shumë njoftime rreth mesazheve që dha kreu i BDI-së dhe jo të përqendrohej vetëm tek numri i pjesëmarrësve. Publiku ka interes të dijë se çfarë thonë politikanët, sidomos në një zonë e cila ishte në qendër të vëmendjes.
Gazetari gjithashtu do të duhej të përmendte projektet e parapara për këtë zonë dhe sa prej tyre janë realizuar deri më tani. Publikut, çdoherë pasi të lexoj një lajm, i lindë interesimi se çfarë do të ndodh më pas. Një informacion shtesë në këtë drejtim, do të nxiste lexuesin për besueshmëri dhe do të ishte më i informuar.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
nuk ka fakte
nuk mund të përcaktohet saktësia e pohimeve
nuk mund të përcaktohet vërtetësia e deklaratave
SOURCES OF INFORMATION
nuk ka burime të evidentuara
anonime
nuk mund të përcaktohet
një palë
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
ndoshta ka informata të fshehura
BIAS
nuk mund të përcaktohet
nuk mund të përcaktohet
informata të rrejshme
mban anën e një pale
anshmëri politike, anshmëri komerciale
COMMENTING
ka elemente të komentimit
të ndara nga faktet
PLAGIARISM
nuk mund të përcaktohet
nuk është theksuar autori, nuk është theksuar burimi
TITLE QUALITY
nuk informon
jokreativ
senzacionalist
joadekuat
i paqartë
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
as manipulon as informon - është vënë vetëm si ilustrim
nuk është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
nuk ka gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
mesatarisht i lexueshëm
elemente jokualitative multimediale
nuk ka linke kontekstuale
i parregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e