Pyetje në titull që s’gjen përgjigje në tekst
Published in Recensione
on 6 - 05 - 2016 Author: Xhenis Sulimani[Recension: Pse Bilall Kasami nuk pranon të përballet me Ziadin Selën në televizion ?!]
Çështjet e interesit të përgjithshëm patjetër që duhet të sqarohen para opinionit. Andaj gazetari me të drejtë mund të shtrojë pyetje publike. Mirëpo, gazetari për pyetjet që ngre duhet të gjejë përgjigje, me qëllim që t’ia sqarojë publikut më mirë, saktë dhe objektivisht çështjen që trajton.
Linku deri te artikulli origjinal: “Pse Bilall Kasami nuk pranon të përballet me Ziadin Selën në televizion ?!”
Data dhe koha e publikimit: 28.04.2016
Data e recensionit: 03.05.2016
Recensues: Xhenis Sulimani
Produkti gazetaresk që po e recensojmë parashtron pyetje, por nuk tenton që të marrë edhe përgjigjen për të. Kjo qasje e bën lajmin tendencioz dhe të njëanshëm.
Teksti ka të bëjë me një debat televiziv, të cilin gazetari nuk e transmeton në mënyrë objektive. Në hyrje theksohen pjesëmarrësit e debatit televiziv, ndërkaq përmbajtjen gazetari e fokuson vetëm në deklaratën e një politikani, që e interpreton siç do ai vet. Kështu, duke mos e cituar fare deklaratën e të njëjtit.
“Në këtë debat ku është folur për bashkimin e opozitës shqiptare, Bilall Kasami ka deklaruar se nuk dëshiron të përballet me Ziadin Selën në debate televizive, sepse siç është arsyetuar ai nuk dëshiron të grindet dhe të përçajë opozitën shqiptare. Kasami ka deklaruar se Ziadin Sela nuk e ka thirr në telefon për ti ofruar bashkëpunim, ndërsa indirekt ka akuzuar atë si fajtor për mos bashkimin e partive opozitare, shkruan Drini.mk”
Teksti nuk është i plotë, sepse nuk ka transmetuar të gjitha palët në debat. Do të thotë, nuk është gjithëpërfshirës. Ka tërhequr një moment nga debati dhe qysh në titull ka ngritur pyetjen që ia ka adresuar kreut të Lëvizjes Besa, por nuk ka tentuar që drejtpërsëdrejti ta marrë atë për prononcim. Kështu që, në tekst nuk mund ta gjejmë përgjigjen e pyetjes që është parashtruar në titull.
Produktet gazetareske nevojitet të jenë objektive dhe gjithëpërfshirëse. Kodi Etik gazetaresk mëson se “zgjedhja e fakteve patjetër të sigurojë informacion objektiv duke pasur parasysh të gjitha aspektet e rëndësishme të temës që trajtohet”.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
nuk ka fakte
nuk mund të përcaktohet saktësia e pohimeve
nuk mund të përcaktohet vërtetësia e deklaratave
SOURCES OF INFORMATION
ka burime të evidentuara
1 burim
një palë
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
informata të fshehura
BIAS
pjesërisht e paraqet të vërtetën
ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
nuk mund të përcaktohet
është i njëanshëm
anshmëri politike
COMMENTING
ka elemente të komentimit
të integruara me faktet
PLAGIARISM
vepër origjinale
nuk është theksuar autori
TITLE QUALITY
informon
jokreativ
senzacionalist
joadekuat
tendencioz
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
as manipulon as informon - është vënë vetëm si ilustrim
nuk është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
nuk ka gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
i lexueshëm
nuk aplikohet
nuk ka linke kontekstuale
i parregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e