verifikimiifakteve.mksitemap
verifikimiifakteve.mksitemap

Shërbim për verifikim të fakteve në media

Projekt i USAID-it për forcimin e mediumeve në Maqedoni
USAID Logo

Recension: Maqedonia në top 8 destinacionet turistike botërore

on 8 - 07 - 2014       
Këtë postim mund ta lexoni edhe në: Maqedonisht

IDIVIDI  Македонија во топ 8 светски туристички дестинации-crop-resize

Kishte plotësisht të drejtë lexuesi ynë kur kërkoi “trajtim” nga Shërbimi për verifikimin e fakteve në media për përmbajtjen mediatike që është subjekt i këtij recensioni.

“Nuk ka link deri te lajmi origjinal e as informatë për atë se cili portal e ka bërë rangimin dhe në bazë të cilave kritere. Si lexues ndjehem i mashtruar për shkak se harxhova 5 minuta nga koha ime duke menduar se do të lexoj informatë atraktive dhe relevante.”

Përveç asaj se reagimet e lexuesve janë gjithnjë e më të shpeshta kur bëhet fjalë për tekste të këtilla joprofesionale, që flet për atë se kemi publik të emancipuar mediatik, lexuesi ynë ka të drejtë në të gjitha pikat e vërejtjes së tij për këtë tekst.

IDIVIDI  Македонија во топ 8 светски туристички дестинацииLinku deri te artikulli origjinal: Maqedonia në top 8 destinacionet turistike botërore

Data dhe koha e publikimit: 28.06.2014, 11:32

Data e recensionit: 03.07.2014

Recensues: Zoran Bojarovski

Çdokush mund të dyshojë në vërtetësinë e kësaj informate për shkak se ajo nuk i ka referncat elementare që duhet ta vërtetojnë atë: linkun deri te burimi, gjegjësisht krijuesin e kësaj liste të destinacioneve të pretenduara botërore.

Thënë të vërtetën, media që e ka publikuar lajmin, atë e ka marrë nga një portal tjetër, i cili, lajmin e ka marrë ndonjë portal serb në internet. Kjo, përsëri nuk e bën këtë informatë të vërtetë, për shkak se akoma nuk e kemi burimin kryesor.

Ky element thelbësor e bën informatën të anshme, që nuk është karakteristikë e qasjes së matur, objektive, që përkon me qëndrimin profesional gazetaresk.

Që në nenin e parë të Kodit të gazetarëve thuhet:

“Gazetari ka të drejtë të qasjes së lirë deri te të gjitha burimet e informimit që janë me interes publik.

Gazetari duhet të publikojë informata të sakta, të provuara dhe nuk duhet të fshehë të dhëna esenciale dhe nuk do të falsifikojë dokumente.

Nëse informata nuk mund të vërtetohet, ose bëhet fjalë për supozim, gjegjësisht për spekulim, kjo duhet të theksohet dhe të publikohet.

Saktësia e informatës duhet të provohet sa më shumë të jetë e mundur.”

Kjo nuk është informatë e cila nuk mund të verifikohet, e as që ka ndonjë arsye të mos publikohet burimi. Përkundrazi, kjo do t’i jepte peshë edhe vërtetësisë së këtij teksti. Kështu, njeriu mund të mendojë gjithçka.


Ky recension është përgatitur nga kuadër të Projektit të USAID-it për përforcimin e mediumeve në Maqedoni – Komponenta Shërbimi për verifikimin e fakteve nga mediumet, që implementohet nga fondacioni Metamorfozis.. Ky recension është mundësuar me përkrahjen e Agjencisë amerikane për zhvillim ndërkombëtar (USAID). Përmbajtja e analizës është përgjegjësi e autorit dhe nuk i paraqet qëndrimet e fondacionit Metamorfozis, USAID-it ose të qeverisë së SHBA-ve. Për më tepër informata për punën e USAID-it në Maqedoni, ju lutemi vizitoni ueb-faqen e USAID-it: (http://macedonia.usaid.gov) dhe faqen e USAID-it në Facebook: (www.facebook.com/USAIDMacedonia).

INFOGRAFIKU

infoVistinitostVËRTETËSIA

nuk ka fakte

nuk mund të përcaktohet saktësia e deklaratave

nuk mund të përcaktohet vërtetësia e deklaratave

infoVistinitostBURIMET E INFORMATAVE

ka burime të evidentuara

jozyrtare

jorelevante

1 burim

një palë

infoVistinitostPËRMABJTËSIA

jogjithëpërfshirës

ndoshta ka informata të fshehura

infoVistinitostANSHMËRIA

nuk mund të përcaktohet

nuk mund të përcaktohet

nuk mund të përcaktohet

mban anën e një pale

anshmëri tjetër

infoVistinitostKOMENTIMI

nuk ka elemente të komentimit

infoVistinitostPLAGJIATURA

kopje të plotë

është theksuar burimi pa link

infoVistinitostKUALITETI I TITULLIT

nuk mund të përcaktohet

jokreativ

josenzancionalist

adekuat

infoVistinitostFOTOGRAFIA

ka

adekuate

as manipulon as informon është vënë vetëm si ilustrim

nuk është theksuar autori (burimi)

infoVistinitostGJUHA E URREJTJES

nuk ka shprehje të urrejtjes

nuk ka shprehje të urrejtjes

nuk nxit dhunë

nuk diskriminon

infoVistinitostI PËRSHTATUR PËR UEB

i lexueshëm

elemente solide multimediale

nuk ka linke kontekstuale

pjesërisht i rregulluar në aspekt stilistik

i palidhur me tag-e

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abonohuni për lajmet më të reja