Recension: Xhorxh Sorosi u bë pronar i Qumështores së Manastirit?!
Published in Recensione
on 10 - 02 - 2015 Author: Зоран Бојаровски
Stereotipet janë armik i gazetarisë së mirë. Në këtë tekst është harruar ky paralajmërim dhe ai është dorëzuar para njërit nga stereotipet që dominojnë në realitetin e krijuar nga mediat te ne, atë për miliarderin dhe filantropin, Xhorxh Soros. Me këtë është zhvendosur fokusi i strojes dhe në vend të storjes për përfitimet nga kjo marrëveshje e pretenduar e biznesit, publikut i ofrohet një përmbajtje me stereotipe.
Linku deri te artikulli origjinal: Xhorxh Sorosi u bë pronar i Qumështores së Manastirit?!
Data dhe koha e publikimit: 03.02.2015, 15:11
Data e recensionit: 06.02.2015
Recensues: Zoran Bojarovski
Në vend që autori i përmbajtjes të merret më seriozisht me vërtetësinë e storjes për kompaninë që e kemi këtu, në fqinjësi, ai na i përcjell spekulimet nga një medie tjetër. Me të vërtetë, a ka nevojë për ndonjë kreativitet të madh që t’u kujtohet se mund të thirrni në telefon në Manastir dhe të merrni informatë të dorës së parë. Ose nga kompania nga Serbia, në pronësi të së cilës është pakoja e aksioneve shumicë të qumështores së Manastirit.
Mirëpo, në vend të kësaj, në vend të qasjes gjithëpërfshirëse, autorët janë kënaqur vetëm me transmetimin e informatës nga media e vendit fqinj, duke i theksuar kontorverzat dhe stereotipet për Xhorxh Sorosin, të cilat, në parim, i krijojnë mediat që janë të afërta me garniturën aktuale në pushtet.
Për fat të keq, për shkak të dominimit të këtyre stereotipeve, kjo përmbajtje mediatike na e përkujtan analizën e publikuar në këtë faqe me titull “Мediat duhet ta njohin profilimin“, të profesoreshës Mirjana Najçevska, e cila tërheq vërejtjen:
“Sipas definicionit, profilimi do të thotë përdorim i disa karakteristikave ose formave të sjelljes dhe të veprimit, me qëllim të gjeneralizimit, vlerësimit të përgjithësuar për ndonjë person të caktuar. Nga njëra anë e profilimiz është individi që vendoset në një kornizë të caktuar, ndërsa nga ana tjetër është ai që e definon sjelljen vetjake ndaj atij individi, pikërisht duke u bazuar në kornizën në të cilën është vendosur.”
Pastaj në analizë elaborohet se profilimi është i lidhur në mënyrë të drejtpërdrejtë me etiketimin dhe/ose stigmatizimin dhe se simplifikimi (thjeshtësimi) i karakteristikave që e përcaktojnë një njeri, e që shpesh bazohet në stereotipe, e hap derën e paragjykimeve dhe të diskriminimit ose të gjuhës së urrejtjes.
Këtë, kjo medie, me tekst të këtillë, nuk e ka njohur.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
:
nuk mund të përcaktohet saktësia e deklaratave
nuk mund të përcaktohet vërtetësia e deklaratave
SOURCES OF INFORMATION
ka burime të evidentuara
jozyrtare
jorelevante
1 burim
një palë
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
:
BIAS
nuk mund të përcaktohet
ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
nuk ka informata të rrejshme
nuk aplikohet
COMMENTING
nuk ka elemente të komentimit
PLAGIARISM
vepër origjinale
është theksuar autori
TITLE QUALITY
jokreativ
senzacionalist
joadekuat
tendencioz
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
manipulon
nuk është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
nuk ka shprehje të urrejtjes
nuk ka shprehje të urrejtjes
nuk nxit dhunë
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
i lexueshëm
elemente solide multimediale
nuk ka linke kontekstuale
pjesërisht i rregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e