“Trende” të lavdërimeve komentuese
Published in Recensione
on 25 - 10 - 2016 Author: Симона Атанасова[Recension: Llogaridhënia, spirancë e VMRO-DPMNE-së]
Tekst propagandues i publikuar si mbështetje e drejtpërdrejtë për partinë në pushtet, VMRO-DPMNE, një ditë para se të mbahet tubimi i tyre popullor. Artikull që tregon se anshmëri të plotë ndaj një subjekti politik për mobilizimin e trupit votues.
Linku deri te artikulli origjinal: Llogaridhënia, spirancë e VMRO-DPMNE-së
Data dhe koha e publikimit: 15.10.2016, 07:29
Data e recensionit: 21.10.2016
Recensues: Simona Atanasova
KOMENT I MASKUAR
Теksti është përplot me vërejtje komentuese, konstatime të pakonfirmuara dhe me lavdërime të pabaza. Shkrimi e manipulon publikun për shkak se nuk është ndarë në mënyrë adekuate dhe të dukshme nga lajmet e tjera. Edhe pse është tekst komentues, nuk gjendet në kategorinë “Komente” ose “Koment i redaksisë”, por gjendet në kategorinë e lajmeve nga Maqedonia.
“VMRO-DPMNE-ja përsëri promovon trende për udhëheqjen e vendit edhe atë nëpërmjet llogaridhënies, si parim themelor që është karakteristik për politikën e demokracive të zhvilluara, me të cilën gjërat në shoqëri ndryshojnë për të mirë”.
Partia në pushtet VMRO-DPMNE në artikullin e shkruar është lavdëruar se promovon trende, edhe pse nuk përmendet se për çfarë trendesh bëhet fjalë, e pastaj krahasohet me politikat e demokracive të zhvilluara edhe pse nuk theksohet se për cilat demokraci bëhet fjalë dhe cilat parti nga bota e zhvilluar demokratike kanë trende të njëjta me VMRO-DPMNE-në. Poashtu, thuhet se gjërat gjërat në shoqëri ndryshojnë për të mirë, mirëpo nuk është sqaruar saktësisht se cilat janë ato gjëra që bëhen më të mira.
FRAZË QË TENTON TË JETË MBËSHTETJE
Fraza e vetme që e përmban teksti dhe e cila vetëm minimalisht e largon nga vlerësimi “propagandë e pastër” është fraza “analistës sqarojnë”, e cila gjendet në fillim të teksti dhe që shërbne vetëm si distancim formal. Në artikull mungojnë “analistët”, nuk ka as deklarata të tyre, kështu që fitohet përshtypja se ata nuk ekzistojnë.
Shumë fjalë, e asgjë nuk është thënë. Përveç lavdërimeve boshe për një parti në periudhën kyçe parazgjedhore.
Ky shkrim i ngjan reklamës parazgjedhore partiake, e cila duhet të ndahet nga zhanret e tjera gazetareske. I shkruar në mënyrë të këtillë, ky tekst nuk i plotëson as kriteret dhe kushtet minimale për të qenë produkt gazetaresk, në njërën nga gazetat më me ndikim dhe më me tirazh në vend.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
:
nuk mund të përcaktohet saktësia e pohimeve
nuk mund të përcaktohet vërtetësia e deklaratave
SOURCES OF INFORMATION
ka burime të evidentuara
jozyrtare
nuk mund të përcaktohet
një palë
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
ndoshta ka informata të fshehura
BIAS
nuk mund të përcaktohet
ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
nuk mund të përcaktohet
mban anën e një pale
anshmëri politike
COMMENTING
ka elemente të komentimit
të integruara me faktet
PLAGIARISM
vepër origjinale
nuk është theksuar autori
TITLE QUALITY
nuk informon
jokreativ
senzacionalist
adekuat
tendencioz
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
as manipulon as informon - është vënë vetëm si ilustrim
nuk është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
nuk ka gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
i lexueshëm
nuk ka elemente multimediale
nuk ka linke kontekstuale
pjesërisht i rregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e