verifikimiifakteve.mksitemap
verifikimiifakteve.mksitemap

Recension: Ky është beqari më i dëshiruar në Shkup

on 16 - 06 - 2015       
Овој напис го има и на: Maqedonisht

 

 

[Recension: Ky është beqari më i dëshiruar në Shkup]

 

Ky artikull me asnjë standard nuk është tekst gazetaresk, e as lajm, mirëpo megjithatë meriton t’i bëhet recension për shkak të përmbajtjes dhe kritereve për “beqar më të dëshiruar”, e gjithsesi edhe për shkak të komenteve të lexuesve që janë të revoltuar nga ky shkrim.

Ова е најпосакуваниот ерген во Скопје   ЛибертасLinku deri te artikulli origjinal: Ky është beqari më i dëshiruar në Shkup

Data dhe koha e publikimit: 09.06.2015

Data e recensionit: 14.06.2015

Recensuese: Аna Anastasovska

“Menaxheri i kafe-restoranit të njohur “Dezhavu”, sipas vajzave është beqari më i dëshiruar në Shkup.”

Kur të lexohet titulli i këtij teksti, çdokush do të dëshironte ta dinte, sipas cilave kritere, Bobi Trajkovski i përmendur, është beqari më i dëshiruar në Maqedoni. Është logjike që pas hyrjes së këtillë të pasojë edhe një anketë e realizuar me rezultate. Mirëpo, një gjë të tillë nuk ka.

“Bobi Trajkovskin asnjëherë nuk mund ta shihni të parregulluar. Kostumet i ka shenjë mbrojtëse, vozit veturë “të çmendur” dhe vishet sipas trendeve botërore. Imazhi i menaxherit serioz dhe i djaloshit gjithmonë të rregulluar ia ka dhënë epitetin e beqarit më të dëshiruar për martesë.”

Në vend të anketës, kostumet dhe vetura “e çmendur” ia kanë dhënë epitetin e këtillë. Kriteret e këtilla shkaktuan reagime të mëdha në mesin e lexuesve. Ata në rrjetin social “Facebook” kanë shkruar komente të tipit “çfarë vlerash promovohen me këtë tekst, nëse ka veturë të mirë dhe është i veshur mirë, vajzat duhet të vrapojnë pas tij dhe ai duhet të jetë beqari më i dëshiruar?”.

Është e qartë se autori i këtij teksti ka dashur që t’i bëjë reklamë menaxherit të “Dezhavu”-së mirëpo ka harruar të theksojë se bëhet fjalë për tekst në favor të marrëdhënieve me publikun. Në qoftë se nuk bëhet fjalë për tekst reklamues, qoftë edhe prej pesë reshtash, ai duhet të përpunohet në mënyrë profesionale gazetareske. Nuk është detyrë e gazetarit që të lavdërojë, por të përcjellë informata.


Ky recension është përgatitur nga kuadër të Projektit të USAID-it për përforcimin e mediumeve në Maqedoni – Komponenta Shërbimi për verifikimin e fakteve nga mediumet, që implementohet nga fondacioni Metamorfozis.. Ky recension është mundësuar me përkrahjen e Agjencisë amerikane për zhvillim ndërkombëtar (USAID). Përmbajtja e analizës është përgjegjësi e autorit dhe nuk i paraqet qëndrimet e fondacionit Metamorfozis, USAID-it ose të qeverisë së SHBA-ve. Për më tepër informata për punën e USAID-it në Maqedoni, ju lutemi vizitoni ueb-faqen e USAID-it: (http://macedonia.usaid.gov) dhe faqen e USAID-it në Facebook: (www.facebook.com/USAIDMacedonia).

INFOGRAPHIC

infoVistinitostTRUTHFULNESS

nuk ka fakte

nuk mund të përcaktohet saktësia e deklaratave

nuk mund të përcaktohet vërtetësia e deklaratave

infoVistinitostSOURCES OF INFORMATION

nuk ka burime të evidentuara

infoVistinitostEXTENSIVENESS

jogjithëpërfshirës

ndoshta ka informata të fshehura

infoVistinitostBIAS

nuk mund të përcaktohet

ka shtrembërim të së vërtetës (spin)

nuk mund të përcaktohet

mban anën e një pale

anshmëri komerciale

infoVistinitostCOMMENTING

ka elemente të komentimit

të integruara me faktet

infoVistinitostPLAGIARISM

vepër origjinale

nuk është theksuar autori

infoVistinitostTITLE QUALITY

informon

jokreativ

senzacionalist

adekuat

i qartë

infoVistinitostPHOTOGRAPH

ka

adekuate

informon

nuk është theksuar autori (burimi)

infoVistinitostHATE SPEECH

nuk ka shprehje të urrejtjes

nuk ka shprehje të urrejtjes

nuk nxit dhunë

nuk diskriminon

infoVistinitostEDITED FOR THE WEB

i lexueshëm

elemente solide multimediale

nuk ka linke kontekstuale

pjesërisht i rregulluar në aspekt stilistik

i palidhur me tag-e

Abonohuni për lajmet më të reja