Lajme ngacmuese pa asnjë lloj reference
Published in Recensione
on 16 - 08 - 2016 Author: Agron Vrangalla[Recension: FOTO-LAJM/ Hasanbeg: Populli në baltë, Ministrat e BDI-së shkojnë me veshje të shtrenjta!]
Është e vërtetë se mediat kanë politikat e tyre redaktuese. Por ky është një koncept pak më i gjerë i “politikës”, ndërkaq pozicionimi i mediave në krah të partive politike dhe promovimi i politikave të tyre ose konfrontimi me kundërshtarët e tyre politikë, tregon se ato media nuk janë të afta të krijojnë politikat e veta dhe të pozicionohen në tregun mediatik, ndërsa ekzistenca e tyre është e mundshme vetëm nëse janë në anën e një force të caktuar politike.
Linku për te artikulli origjinal: FOTO-LAJM/ Hasanbeg: Populli në baltë, Ministrat e BDI-së shkojnë me veshje të shtrenjta!
Data dhe koha e publikimit: 11.08.2016
Data e recensionit: 13.08.2016
Recensues: Agron Vrangalla
Një pjesë bukur e madhe e portaleve në vendin tonë janë të ndara në bazë të orientimeve të tyre politike. Kjo vërehet shumë lehtë, mjafton të vizitosh faqet e tyre dhe do shohësh një lum tekstesh që flasin ‘pro’ apo ‘kontra’ një partie politike. Në fakt, që të dy opsionet janë të gabuara. Mediat duhet të kenë politikat e tyre në kuadër të një kontrate që është vula e veprimtarisë mediatike: kontrata me publikun. Në asnjë mënyrë nuk duhet manipuluar me pozicionin publik që kanë mediat. Ato i flasin një grupi të madh të njerëzve, të cilët kërkojnë nga mediat informim transparent dhe gjithpërfshirës, e jo propagandë politike.
Fjalia e parë e lajmit në fjalë është në rregull, por më pas, situata ndryshon. Në të bëhen disa konstatime lidhur me veshjen e ministrave që vizitojnë banorët e prekur nga vërshimet. T’i futesh analizës se a janë apo s’janë “firmato” veshjet e ministrave, është pak e tepruar, edhe pse veshja solemne gjatë vizitave të zyrtarëve në vende të përfshira me fatkeqësi natyrore nuk është adekuate, dhe mund të shkaktojë reagime. Ja se si thuhet kjo në përmbajtje:
“Por, përderisa banorët përballen me gjendjen e mjerueshme, aty shkojnë funskionarë të lartë të BDI-së me veshje që konsiderohen si ‘firmatot’ më të shtrejta aktualisht në trendet botërore, ndërsa këtë gjë së fundmi e ka bërë Ministri i Ekonomisë, Driton Kuçi, i cili ka patur të veshur një bluzë të brendit “Lacoste” që kushton me qindra euro, normalisht nëse është origjinal.”
Edhe ne, si një shtresë jo aq e pasur e shoqërisë, arrijmë që ndonjëherë të veshim rroba “firmato” siç i quan autori, por kjo nuk do të thotë asgjë. Domethënë, ta marrësh këtë aspekt dhe ta përdorësh për gjoja “shfrenimin” e ministrave në blerjen e garderobës kostoze, nuk është varianti më i mirë për t’u bërë kritikën funskionarëve politik, sidomos kur bëhet fjalë për një bluzë jo aq të pazakonshme, e cila edhe nuk kushton “qindra euro”, sa pretendohet në tekst. Më pas, në tekst theksohet se “nuk dihet” nëse kjo bluzë është origjinal apo fallco, gjë që e shton akoma më shumë ironinë e tij.
Mos të flasim për pjesën e sigurimit të burimeve, deklaratave apo diçkaje tjetër, që duam apo s’duam ne, i kërkon gazetaria dhe rregullat profesionale. Me sa duket, kjo është një kërkesë e tepërt për këtë lajm, që është bërë vetëm për qëllime sarkastike, por me kreativitet të pamjaftueshëm.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
nuk ka fakte
nuk mund të përcaktohet saktësia e pohimeve
:
SOURCES OF INFORMATION
nuk ka burime të evidentuara
EXTENSIVENESS
jogjithëpërfshirës
informata të fshehura
BIAS
nuk mund të përcaktohet
ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
informata të rrejshme
është i njëanshëm
anshmëri politike
COMMENTING
ka elemente të komentimit
të integruara me faktet
PLAGIARISM
vepër origjinale
TITLE QUALITY
dezinformon
jokreativ
senzacionalist
joadekuat
tendencioz
PHOTOGRAPH
ka
adekuate
manipulon
nuk është theksuar autori (burimi)
HATE SPEECH
gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
i lexueshëm
nuk aplikohet
nuk ka linke kontekstuale
i rregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e