Si dëshira për klikime e vret vërtetësinë
Published in Recensione
on 13 - 10 - 2015 Author: Владимир Мирчески[Recension: Varet kamermanja nga Hungaria që i pengoi migrantët]
Titull shumëëëëëë i gabuar…
Linku deri te artikulli origjinal: Varet kamermanja nga Hungaria që i pengoi migrantët
Data dhe koha e publikimit: 05.10.2015, 20:42
Data e recensionit: 08.10.2015
Recensues: Vlladimir Mirçeski
Vërtetësia në çdo tekst gazetaresk varet nga ajo se a është e saktë informata në të gjiha segmentet e produktit. Kjo nënkupton se elementet nga të cilat është i përbërë artikulli duhet të korespondojnë ndërmjet vete në pjesën e vërtetësisë. Nuk mundet titulli, si në këtë rast, të dallojë nga përmbajtja. Është absolutisht e palejueshme që senzacionalizmi në titull, që është plasuar për shkak të dëshirës për klikime, ta lë pas dore saktësinë. Ta qartësojmë, kamermanja e cila e zemëroi gjithë opinionin botëror pas aktit të saj të marrë, nuk është VARË, siç është publikuar këtu. Më saktë, një artist boshnjak ka vizatuar një karikaturë ku kamermanja është lidhur për njërën këmbë me kokën teposhtë, gjë që është theksuar qartë në artikullin e njëjtë. Domethënë titulli nuk është i vërtetë, është tendencioz dhe e orienton publikun në drejtim të gabura.
Gazetari duhet të publikojë informata të sakta, të verifikuara… – Kodi i gazetarëve.
Ideja e titullit në masë të madhe duhet të varet, të burojë nga teksti të cilit i përket, të përputhet me të dhënat, pikëpamjet e tekstit” – Zhanret e gazetarisë.
Pasi konstatuam se titulli konkret në çdo aspekt është i papranueshëm, që në të ardhmen të mos përsëriten raste të këtilla do të përmendim një pjesë të standardeve botërore për formulimin e titujve.
4 imperative për shkruarjne e titujve:
- duhet të jenë të saktë;
- duhet të kuptohen lehtë;
- duhet ta tërheqin vëmendjen;
- duhet ta përcaktojnë tonin e artikullit.
Test: Shija-аtraktiviteti-qartësia-vërtetësia
- a ka elemente të pashijes?
- a e tërheq vëmendjen e lexuesve?
- a do të komunikojë shpejt dhe qartë?
- a është i saktë, i vërtetë?
(Shkolla për gazetari, Universiteti i Kolumbisë)
Domethënë, është varë kamermanja, mirëpo në karikaturë, e ajo që është varë, për fat të keq, është vërtetësia.
INFOGRAPHIC
TRUTHFULNESS
ka fakte
nëse lexohet vetëm titulli "jo"
deklarata të vërteta
SOURCES OF INFORMATION
ka burime të evidentuara
zyrtare
1 burim
EXTENSIVENESS
nuk i përcjell në mënyrë të qartë
BIAS
pjesërisht e paraqet të vërtetën
ka shtrembërim të së vërtetës (spin)
informata të rrejshme
nuk mund të përcaktohet
COMMENTING
nuk ka elemente të komentimit
të ndara nga faktet
PLAGIARISM
nuk mund të përcaktohet
nuk është theksuar autori
TITLE QUALITY
dezinformon
jokreativ
senzacionalist
joadekuat
tendencioz
PHOTOGRAPH
ka
edhe po edhe jo
autori (burimi) është theksuar në mënyrë selektive
HATE SPEECH
nuk ka gjuhë ofenduese
nuk ka gjuhë të urrejtjes
nuk nxit për përdorimin e dhunës
nuk diskriminon
EDITED FOR THE WEB
mesatarisht i lexueshëm
elemente solide multimediale
nuk ka linke kontekstuale
pjesërisht i rregulluar në aspekt stilistik
i palidhur me tag-e